Retur gratuit în 14 zile - condiții de retur

Returul produselor este acceptat doar în condițiile de mai jos:

Produsele comandate online ce au că modalitate de livrare: ridicarea de la punctul de lucru, nu beneficiază de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate și de a li se testa funcționalitatea la recepție). Ne rezervăm dreptul de a verifica și acceptă produsul la solicitarea clientului. Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc. Vânzătorul vă rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării racireterasa.ro de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului, într-un cont bancar. racireterasa.ro vă putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care racireterasa.ro nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se vă lua data cea mai recentă). Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonanței de Urgență 34/2014, trebuie completat formularul de retur aflat mai jos, cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Returul produselor se poate face prin curier (nu poștă) sau venind direct la sediul racireterasa.ro, dar nu înainte de a completa formularul de retur și a primi acceptul din partea noastră. În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate. Vă rugăm că în momentul expedierii sau când veniți la sediul racireterasa.ro, coletul să contină următoarele documente/date:

  1.  Copie după factură / bon fiscal
  2. Certificatul de garanție al produsului în original (cel oferit de producător, nu de vânzător)
  3. Numărul de retur (numărul comunicat pe mail în momentul completării formularului de retur). Pentru coletele trimise cu Fan Courier vă rugăm să completați pe scrisoarea de transport (AWB) numărul de retur . Vă rugăm să NU scrieți direct pe cutie numărul de retur, ci doar pe AWB.

Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:

  1. Produsul a fost adus pe “comanda speciala” (COMANDA SPECIALA este definita că fiind lista de produse comandata de către Beneficiar și care nu se afla în stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plații unui avans, în termenii agreați de părți. Furnizorul îl vă informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
  2. Produsul nu mai are ambalajul original complet, în stare buna, în care a fost livrat
  3. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
  4. Aparatele care au fost montate, aparatele care au fost folosite, aparatele care prezintă urme de utilizare

Retur *DOA : În eventualitatea în care produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație și sunt confirmate de unitatea service autorizata, acesta vă fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării în scris a Sc Cipec Srl sau prezentarea la sediul societății cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului de către dumneavoastră.

*DOA (Dead on arrival) = produs primit defect.

Returnarea produselor resigilate : Recomandam verificarea imediat după recepție a acestor produse. Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate în starea produsului.

Pentru aceasta categorie de produse contravaloarea se returnează doar în următoarele condiții:

  • produsul se defectează în perioada de garanție prevăzută;
  • defectul nu poate fi remediat într-un interval de 15 zile lucrătoare;
  • produsul defect nu poate fi înlocuit cu un produs similar.

De reținut: În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garanție lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce vă fi comunicata după evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

  • Nu vor fi recepționate coletele care nu au trecut numărul de retur pe scrisoarea de transport (AWB).
  • Vă rugam verificați integritatea fizica a coletelor în momentul în care le primiți de la Fan Courier în prezenta curierului și cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioara nu vă fi luata în considerare.
PENTRU RETUR VA RUGAM SA COMPLETAȚI FORMULARUL
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare