Condiții de garanție

Conform legislației în vigoare, prevăzută în Legea NR.449/2003 și O.G. 21/1992, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, clientul a fost anunțat și și-a dat acceptul cu privire la condițiile de acordare a garanției:

  1. Termenul de garanție comerciala este de 24 luni de la data cumpărării produsului.
  2. Garanția comerciala se acorda conform legislației în vigoare la data cumpărării, și este aplicabila produsului dacă acesta este folosit corespunzător și în concordanta cu instrucțiunile de folosire de care este însoțit și pentru care a fost fabricat. Acordarea garanției se efectuează numai daca produsul este însoțit de factura/bonul fiscal de achiziție și certificatul de garanție COMPLETAT, ambele în original. Certificatul de garanție prezent este valabil numai pe teritoriul României.
    • Necompletarea sau completarea incorecta a certificatului de garanție atrage după sine răspunderea vânzătorului și posibilitatea refuzului de primire în unitatea de service a produsului până la remedierea situației de către vânzător.
    • Certificatul de garanție nu este transmisibil.
  3. Garanția nu poate fi solicitata pentru:
    • Daune cosmetice, doar daca acestea sunt observate la prima despachetare/utilizare a produsului.

    • Nerespectarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune prevazute in manualul de utilizare.

    • Produsul a fost utilizat in conditii ce contravin standardelor tehnice pentru care produsul a fost fabricat.

    • Produsul a fost utilizat in alte scopuri decat cele pentru care a fost fabricat si care sunt descrise in fisa de prezentare a produsului.

    •  Produsul este prezentat unitatii de service neinsotit de documentele obligatorii precizate la punctul 2.

    • Produsul prezinta deteriorari cauzate de socuri mecanice, socuri electrice, patrunderi de lichide, expuneri la temperaturi extreme (functionarea repetata in regim de mari diferente de temperatura provoaca fenomenul de “condens” intern), utilizare gresita sau neglijenta, schimbari ale starii aparatului, pastrarea in conditii improprii, expunerea excesiva la umezeala sau radiatii solare, deteriorarea capacelor de protectie sau neglijentei in utilizare.

    • Produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator

    • Interventii sau reparatii executate de alte persoane decat angajatii centrului de service.

    • Neconcordanta intre seria inscrisa pe certificat si cea inscrisa pe produs.

    • Sigiliul aplicat de catre producator/vanzator a fost deteriorat, sters sau inlocuit.

    • Aparitia pixelilor defecti (puncte luminoase sau intunecate) pe ecran, mai putin decat 4, ceea ce nu se considera defect al ecranului (in cazul cronotermostatelor digitale).

    • in cazul protestului la refuzul de acordare a garantiei sau anularea acesteia cumparatorul are dreptul de a se adresa organelor competente. Expertiza tehnica pentru anularea garantiei este efectuata de un organism tehnic neutru.
  4. In cazul defectarii in conditii normale de utilizare pe durata perioadei de acordare garantiei comerciale consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata :
    • o masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat defectul;
    • importanta in utilizare a defectului;
    • daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator;
    • o masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
  5. Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data predarii produsului la service, pana la data repunerii in stare de functionare si predare catre client a produsului.

  6. Durata medie de utilizare a produsului este de 3 ani. Centrul de service asigura, contra cost, reparatii in afara perioadei de garantie, pe toata durata medie de utilizare a produsului.

  7. In cazul defectarii produsului, cumparatorul va trebui sa se prezinte la magazinul de unde a achizitionat produsul sau direct la sediul service-ului autorizat Sc Cipec Srl, Bucuresti, Strada Mizil, Numarul 5, Bl. G18, Ap.54, Etaj 1, Sector 3, Cod Postal 032344.

    Pentru produsele care vor fi expediate, inainte de expedierea lor, va fi informat telefonic sau pe email vanzatorul : se vor transmite deficientele produsului si se va astepta raspunsul si acceptul vanzatorului.Pentru produsele care vor fi expediate prin curier rapid se vor expedia in colet: produsul insotit de certificatul de garantie in original, factura/bonul fiscal si un document in care sa fie precizat defectul constatat si situatiile in care acesta se manifesta. Taxele de curier vor fi suportate pentru expedierea catre service de catre cel care trimite si pentru returnarea produsului de catre service. In cazul in care defectul reclamat nu face obiectul garantiei ambele taxe de curier vor fi suportate de catre expeditorul initial.

  8. Termenul de reparare sau inlocuire a produselor va fi facut in cadrul unei perioade de maxim 15 zile calendaristice, care se poate prelungi cu acordul ambelor parti.

  9. Cumparatorul este responsabil pentru pierderea, distrugerea sau orice alt defect produs aparatelor sau programelor sale si pentru defectiuni directe sau indirecte de orice natura rezultate din folosirea acestor aplicatii.

  10. Subsemnatul, in calitate de client, declar ca sunt de acord sa se efectueze constatarea defectiunii si natura acesteia. Am luat la cunostinta ca in cazul in care nu am respectat indicatiile din Certificatul de garantie si instructiunile de utilizare, sau produsului i-a expirat perioada de garantie, reparatia se poate executa cu acceptul meu in afara garantiei. De asemenea, cumparatorii trebuie sa stie ca prezenta simbolului (aplicat pe ambalaj, pe instructiunile de utilizare sau pe certificatul de garantie al produsului) pubela cu roti, barata cu doua linii in forma de “X”, indica faptul ca produsele electrice si electrocasnice trebuie predate la magazin, in cazul cumpararii unui nou produs, sau la un centru de colectare pentru produsele neutilizate in gospodarie, ca fiind defecte sau depasite tehnic. Am primit produsul in stare de functionare si am luat la cunostinta despre conditiile de acordare a garantiei.

  11. Cumparatorului i-a fost probata functionarea corespunzatoare a produsului si i s-a explicat modul de utilizare. Cumparatorul a verificat inventarul de livrare al produsului inclusiv existenta ghidului rapid de utilizare si punere in functiune in limba romana. Cumparatorul a luat la cunostinta de integritatea suruburilor si sigiliilor produsului.

  12. CUMPARATORUL ESTE DE ACORD LA CUMPARAREA PRODUSULUI CU CONDITIILE DE MAI SUS SI NU ARE PRETENTII ULTERIOARE DE ORICE NATURA. PRIN SEMNAREA CERTIFICATULUI DE GARANTIE SE ATESTA ACEST FAPT.
  • *Perioada de Garantie se calculeaza din momentul in care produsul a fost vandut de catre distribuitor catre utilizatorul final, data inscrisa pe factura/bonul fiscal.

  • ** Garantia Comerciala poate diferi de Garantia legala de conformitate, iar prin garantia comerciala nu sunt incalcate drepturile consumatorului in legile aratate mai sus si nici cele privind viciile ascunse. Garantia legala de conformitate se acorda pe o perioada de 24 luni.

  • *** Pe perioada de acordare a garantiei este necesara pastrarea ambalajelor originale (cutie, folii protectoare, pungi de protectie, etc.)

  • **** Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile calendaristice de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.